Get Adobe Flash player

stat4u

Aktualności

Wycieczka edukacyjna do JuraPark w Bałtowie 2018

Wycieczka odbyła się 26 września 2018 roku. Wzięło w niej udział 39 osób – dzieci z Zespołu Szkół w Urszulinie – klasa „O” B z wychowawczynią Barbarą Jurko oraz opiekunowie i rodzice dzieci.

JuraPark okazał się niesamowitym miejscem! Okazały kompleks ośrodka kryje w sobie wiele atrakcji. Tutaj czekała na nas Pani Przewodnik, która wprowadziła nas w niezwykły prehistoryczny świat.

Poznaliśmy gatunki tych wielkich gadów, ich cechy charakterystyczne, menu oraz upodobania. Kilkadziesiąt wielkich modeli dinozaurów powstało w oparciu o znalezione fragmenty kości, rekonstrukcje szkieletów oraz wiedzę przyrodniczą naukowców.

Prawdziwą przygodą było zwiedzanie Zwierzyńca Górnego i Polska w miniaturze, do którego pojechaliśmy amerykańskim żółtym schoolbusem. To było, jak safari! Z okien autobusu, tak z bliska, mieliśmy okazję przyjrzeć się potężnym, egzotycznym zwierzętom, np.; wielbłądom, lamom, strusiom, danielom, bydłu zebu, antylopom, dzikom.
     Po tych zmaganiach nadszedł czas posiłku. Wszyscy poszliśmy na obiad, który był smaczny i dostarczył energii na kolejne atrakcje, ale była też chwila na odpoczynek.
     Po obiedzie ruszyliśmy do Zwierzyńca Dolnego, gdzie mogliśmy podziwiać liczne ptactwo i leśne zwierzęta. Tutaj było pełno ptasiego gwaru!
     Następnie ruszyliśmy do Parku Rozrywki. Dzieci, oczywiście skorzystały z oferowanych atrakcji: karuzele, huśtawki itd.
     Po godzinnej zabawie na placu zabaw udaliśmy się do Sabatówki na spotkanie z Czarownicą i do kina na film w systemie 5D.

Z kina wyruszyliśmy rozemocjonowani prosto do autokaru i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Mieliśmy szczęście, że w Bałtowie pogoda nam dopisała.
     Wróciliśmy cali i zdrowi. Trochę zmęczeni, ale pełni wrażeń. Dzieciom podobała się wycieczka i integracja z rówieśnikami.

Wycieczka edukacyjna została częściowo zorganizowana dzięki wpłatom 1% na rzecz Stowarzyszenia „Poleska Dolina Miłosierdzia”.

Dziękujemy Darczyńcom za wsparcie finansowe naszych dzieci

Galeria zdjęć Wycieczka edukacyjna do JuraPark w Bałtowie 2018

Zapraszamy na niezwykły i jedyny w swoim rodzaju KONCERT „ŚWIATEŁKO DLA ŁUCJI”

30 maja 2018 (środa) / Hotel Drob w Urszulinie

WYSTĄPIĄ:

godz. 17:00
MAJKA JEŻOWSKA & AGNIESZKA WIECHNIK

godz. 19:00
GRZEGORZ KLOC
ZESPÓŁ PRO100
MARIUSZ MATERA & DARIUSZ TOKARZEWSKI (VOX)

PROWADZENIE KONCERTU: ARTUR KALICKI (TVP)

WSTĘP: 10 zł / DZIECI :: 30 zł / DOROŚLI
LUB LEPIEJ WIĘCEJ :)
(DAROWIZNA DO PUSZEK PRZY WEJŚCIU NA KONCERT)

Cały dochód z koncertu przeznaczony zostanie
na leczenie i rehabilitację 7-miesięcznej Łucji!

BĄDŹ RAZEM Z NAMI! POWIEDZ INNYM!
ZAPRASZAMY! ZAPRASZAMY! ZAPRASZAMY!

Czytaj więcej...

Życzenia wielkanocne 2018

Dla Łucji

lucja

Łucja Redzik urodziła się 27.10.2017 roku w Lublinie z przepukliną oponowo – rdzeniową i wodogłowiem. Następstwem przepukliny jest pęcherz neurogenny, musi być cewnikowana co 3 godziny, porażenie kończyn dolnych. Łucja niezbędne operacje przeszła
w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie. Łucja musi być pod stałą opieką lekarską wielu poradni specjalistycznych.
Prosimy o wsparcie finansowe, które pomoże leczyć i rehabilitować naszą córkę, tak by mogła w przyszłości w pełni korzystać z życia.

Rodzice

Można wpłacać darowizny lub odpis z 1% z dopiskiem „DLA ŁUCJI”